let the music play

hindihindi.

o jag har hindi. eller nåt. på min sjal. vilket jag inte ens tänkt på.
tur att ida lyser upp mitt medvetande så jag fattar.

kibox me ida ikväll. jobbigt o galet skoj.
o jag är så himla hungrig. nästan fortfarade efter att ha ätit hur mkt som helst.
nog för att jag vill ha en kanelbulle. o jag har ingen. så vill jag hitta substitut.
men finns inget.
 jaja. chai te är fint. (smakar jul)

 sävsjö igr då. han me allihop. mkt trevlig dag.
 va hos nathalie idag igen när jag kom hem. för ny saga.
trevlig.

borde packa nu. innan jag somnar. helt sjukt men jag är trött. hur ska det gå när jag ska börja gå upp tidigt igen. när nu det ska hända...

mmm. ja. packa. sen sova i min (som inte ens är min) extremt sköna säng. som sagt. ja. det är helt sjukt,
oooh nu blir jag trött.
sugen på vin. men jag lovade charlotte det sista i min flaska. så den är borta nu.
jaja. jag lär nog få mitt i helgen.

herregud ja.
gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0