morgonstund tralalaa.

tycker om lägenheten mer o mer. mkt mysig faktiskt.
sitter nu me min nya dator o myser lite.
måste rätta min racismberättelse.
skriva om den helt eftersom jag inte har nåt på min nya dator. (dududuu . Min Nya Dator. j'klig töntig är jag. men det känns fint alltså!)
tur att den nte är så lång.
racism grejen till franskan då.
 det är rätt svårt att skriva på sånhär dator i början. väldigt liten. missar tangenterna.
(skriver värre än vanligt, joar..=))

idah ska jag  o nathalie ta tag  grammatiken innan lektionen (föräläsningen) börjar. dags!
innan dess ska jag lga veckans rätt...   )8
ris o korvstroganff.
till vrt lilla hushåll.
o tror helt seriöst att jag inte kunde fått bättre rumsmate.
charlotte är en fin tjej!

ikväll ska jag köpa mitt himla friskiskort då.
o imon ska jag till sävsjö!
glider runt.

nu måste jag kolla bussar!
o boka tåg til fredag!

bonne journée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0