ny i stan.

idag har jag gjort bra saker.
cyklade (på gammal cykel som mamma fixat åt mej. världens fulaste men mamma tycker att min finfina cykel blir stueln om ja tar me den hit, så nu får jag istället åka runt o skämmas) till biltema först. o köpte lyse till cykeln. ( så fin är den). jag hittade me en gång!
sedan fortsatte jag min runda till A6, för att köpa hörlurar på ONOFF.
det gick alldeles fantastiskt bra.

hörlurar til min mp3 som gick sönder i brasilien. trodde jag.
jag provade att ladda den, o ja. den funkar!
o viktor har fått min gamla lurar. jag köpte nya.

jag tänkte gå på aerbics nu vid halv fyra. men helt plötsligt va kl tre. lite sent då.
går runt sjön istället.
premiärpromenaden i stan.
nu måste jag ju va lite fin på promenaderna... inte som hemma i skogen.
jag har ju iaf lurar i öronen. det måste man ha i  stan har jag sett.

ikväll kommer mor o far.
mamma va här igår, men vi orkade inte me dataköpet då.
plus att vi båda är helt lost when it comes to sånt.
så idag tog pappa sej tid. nu jäklar ska det handlas!

de va väl det jag gjorde igår.
tränade (så hiimla gött)
o va me charlotte ute hos hennes syster o kollade deras hus.
vätternutsikt. fint. sen sov jag första rikitga natten här.
gick fint!

så. dejten gick galant. de regnade men what the fuck!
extrem vuxen date me rödvin.
inte så vuxen film dck. supersugen. haha.
men den va överförväntan rolig!
mår bra!

nähä. ingen aning om hur lång tid det tar att gå runt sjön.
nog dags att börja om jag ska bli klar till sex.

jag är stolt över att ajg hittade pga jag är förmodligen sämst i världen på att hitta.
o det har jag definitivt fått efter min mor.
önskar jag va lite mer lik far. =)

well.
bye.

Kommentarer
Postat av: verre

hanna :) så nu har du flyttat då? lär nog bli tomt i ert hus kan ja tänka mig. vi får väl komma nån dag o se din nya lya. ne nu ska ja också va vuxen o sätta i mp3:n i öronen o ut o gå, fast här kan ja ha fula kläder. haha. kram

2007-10-01 @ 18:08:46
Postat av: Charlotte

åhh hannah låter så kul att bo i stan, vill jag med göra.
Såg några kitesurfa här utanför innan, tänte på dig då. Såg väldigt kul ut, men kallt.
Kram

2007-10-01 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0