smuggelöl o tjejfest.

det låter ju jäkligt tötnigt när jag säger tjejfest hela tiden, men eftersom det vanligtvis nte händer mejså ofta så måste det liksom poängteras.
o ikväll blir det tjejfest. slash inflyttingsfest. hos elin.
jagf ratar vinet (överdrucken?) o tar mina fina slots öl som fatmir åkt ändå till tyskland för o inhandla åt mej.
inte fel att komma till blatte alack då o då.
haha.

jobbat idag me, på bolis, tog emot ölen i systemkläder, kändes inte helt rätt.
men what the fuck. jag är inte systemare in i själen.

ojdå. klockan går, o snart kommer sandra.
nu måste jag försöka bli lite snygg o fräsch.

byebye.

Kommentarer
Postat av: ida

hej!
har du haft en bra helg?
ja ha fixat till min blogg..och tänkte börja om på nytt...så ta gärna en kik!
kram! ses imån antar jag!

2007-10-28 @ 20:17:40
URL: http://castle-ida.blogspot.com
Postat av: evelina

Hej pannah!
Allt verkar ju vara bra i jkpg! Men du, LÄS flickan som lekte med elden, den är sjukt bra. Precis som de andra två böckerna. I helgen kommer jag hem igen! Haha, mkt resande nu igen. Hinner du ses nåt? Pussss pussss

2007-10-28 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0