angel at my table

ny bra låt jag råkade hitta.
solen skiner o snart ska jag ut o gå.
först åka o handla. hatar hemmafrurollen starkt.
men som sagt.
pratade me charlotte igår.
sökt jobb o grejat.
kanske ordnar mitt liv upp sej. igen.

va på mixjympa igår. men emma. första träningen sen mars. ojoj. snacka om på tiden.
men, gick långt över förväntan. vert inte om det va för att passet inte va så jobbigt, eller för att min kondition håller bättre än jag tror. märkligt iaf. så som jag misshandlar mej själv, särskilt under sommrarna.
stackars kropp!

men igång igen. känns galet bra. ikväll hinns det nog nte me. men ska gå lång promenad me lunkan, det funkar det med. sen äta pepparkaksmuffins me philadelphiafyllning. ehh. ja. man behöver ju inte överdriva nyttigheterna.

läste lite i en gammal dagbok igår.
sen i vintras. o att man kan ändras så mkt. så fort. i sina tycken.. jag måste fasen va unik. det är väl knappt möjligt!
o nu är det dags igen.
hehe. får se hur det går den här gången.
nångång borde ju tillomedjag.

känns ruskigt nästan.
well.

image101

-som dagg en sommarmorgon.
o som vanligt längtar jag till helgen.
livet är lite för kort för o ha en massa vardagar överallt.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0