demenager

efter gårdagens lektion så är den där littveten rätt intressant iaf.
det var, kan man nog lugnt säga, mitt eget fel att jag va osugen.
så tills nästa vecka ska jag läsa boken.
har aldrig läst kafka,  är nog ingen piece of cake. men troligtvis nyttigt o så.

så. fredag.
den här veckan har jag tömt två råttfällor. för första gången i mitt iv. mamma satte den uppgiften på mej, när pappa är på vift. 'du som är så tuff'. såndär psykologi som man använder på småbröder. 'du som är så stark.. o stor, du kan väl... blabla'.
men det funkar.
o de va inte så farligt.
hade det varit ormar i fällorna, då hade jag aldrig gjort det. däremot.
men det va det ju inte.

igår va jag o hälsade på charlotte. i hennes, vår?  whatever, lägenhet.
o det känns bra. mysigt o funkar nog finemang tror jag.

så himla fint väder. jag vill paddla kanot. kan ingen vilja det?
får väl nöja mej me mina eviga promenader. väldigt gött iofs, såklart.
men vore kul me lite frilufsliv!
innan hösten kommer på riktigt.

derby ikväll. inte kollat på fotboll på evigheter. nästan lite dåligt samvete.
men ikväll är det dags!
så nästan friluftsliv ikväll. fotboll o sen spökvandring. kommer va ute hela kvällen.
o troligtvis frysa som tjyven.
termobyxor?

mmm. ja.
kanske ska börja ladda för min extra långa fredagspowerwalk.
senare ikväll ska vi röka banan o spela guitar hero sa viktor.
jippi. hm.


hejdå.

fasen, inga rediga planer för helgen.
men, det är dom helgerna som kan bli bra.

nähä. march!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0