dubeduuu. tralalaa.

jaha. senaste inlägget handlade nog om världens drygaste fredag.
vilket de var.
men den räddades lite sen.

lördag däremot va fantastiskt bra. solskenspromenad me sandra.
innebandymatch me emma (innebandy är förövrigt rätt skoj)
kebabsallad hos emma.
för att sedan bege mej till rådmannen. jacob.
öl o guitarhero. (slog väldigt nästan tim. mkt värt att påpeka.)
alltså överlag en väldigt bra kväll!
med ytterligare utredningar.
jag är eventuellt lite halvt sjuk ihuvudet me mitt evinnerliga tjat.
men det är (nog) slut me det nu.
haha!


efter lite tjat fick jag me mej lunkan på fotboll igår.
innebandy är roligare än fotboll. fotboll är mest lamt o kallt.
pizza efter det.
vaknade till solsken ute o inne.

image108



snart dags för promenad. så himla underbart. i helgen ska jag flytta.
o jag har numer tre hem.
rätt galet.

har ett litet jobb på gång. kanske ordnar mitt liv upp sej.
kommer inte ha råd att åka till sthlm, men vill så sjukt gärna dit.
det får banne mej lösa sej!

yeah baby. byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0