fullbra.

söndag o jag är sliten.
helt sjukt trött.
sovit hela dagen. typ. fast inte blir man piggare av det.
gått o lagt mej kl fem både fredag o lördag. det sätter sina spår.
freda.
min paj blev uppskattad o uppäten.
viktor gjorde sallad o vi käkade några kräftor. får gå som kräftskiva!
öltältet va rätt lugnt. men slutade bra... efter lite skäll. tralala.
va på sombrero för första gången i mitt liv.
efterfest me ... giutar hero. vad annars. allt kretsar kring guitar hero. kan nog skriva en avhandling om det nästan. galet. fast jag är ju inte så mkt för tvspel o så.
förstår mej inte på det redigt.
iaf.
image98

OBS
viktors sallad.


image99

värd att slåss för?

lördag. halvsugen på att gå på igen. alldeles för lite sömn är inte bra om man vill undvika bakfylla.
men sov en timme. käkade pannkakor, o grundade me en alvedon. efter det va jag nästan fit for fight igen.
förfest hos åkesson, o en stor mix av folk. funkade finemang o klockan tio gick bussen.
harrys är bra. fast sandra va inte me o det va för himla illa.
surade väl mest över det hela kvällen. =)
så mitt dansbehov är inte så tillfredsställt.
nästa helg igen?


o efter lite vilsenhet i stora staden jönköping så gick bussen hem igen. alla välbehållna. vad jag vet.
idag... sömn. lite friidrott. lite fotboll. sömn.
mamma ville jag skulle köpa mjölk. kände inte så mkt för att gå in på konsum i mitt skick. fixade det på macken i rörvik. dom tittade lite konstigt. nackdelen me små ställen.

o ja. igår flyttade charlottes rumskompis ut. så kanske börjar det bli dags snart?
idag tog det typ tio sekunder innan jag började skrika på pappa när jag kom hem.
irritationen är rätt hög.
o jag ska sluta vela. jag ska göra det jag bestämnt. o jag är bara 22. världen finns väl kvar iaf tio år till. jag har tid!

lee ringde i fredas. o det gör inte saken bättre heller.
men nä. jag ska stå emot! o inte läsa några resedagböcker, eller några utlandsjobb på ams. inga sånna dumheter!

nu kan de va dags att sova igen.
hoppas det inte regnar imon.
o fy tusan. jag är lika glad som vanligt!
kanske lite gladare t.o.m.

pussogodnatt.


Kommentarer
Postat av: sandra

hannah, förlåt. jag lovar att gottgöra dej å då ska vi dansa heeela natten lång så som bara vi kan :) puss

2007-09-03 @ 12:21:17
Postat av: verre

galen panna :) fattar inte hur du orkar festa två dagar i rad jämt. har nog ngt att lära från dig. hahaa. men kul verkar du ju ha iaf.

2007-09-03 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0