ingenångest.

jovars. rätt gött o plugga. kommer kanppt ihåg va söndagsångest är för ngt.
avlägsen tid, det där me fast jobb.

helgen varit mkt lugn. onormalt lugn.
blev ingen spökrunda.
tom va inte så lessen för det.
kollade på fotboll. eller, pratade mej igenom matchen. det där me o koncentrera sej på vad som händer på planen. ja, inte min grej. fint väder o de va nice. synd me oavgjort dock.
vidare till sävsjö (skräll), satt hos emil en stund innan vi gick vidare till metropolen viktors hus.
där guitarhero mästerskapen hölls. som vanligt.
den här veckan ska jg helt seriöst köra stenhår gitarr träning.
vore kul att helt plötsligt regera. jag är än så länge sämst.
tim är förövrigt mästaren.

lördag blev en liten familjedag. utan bröderna som va i stohlm, för fotbollsmatch.
jag mor o far åkte till växjö. spanade lite.
väldigt sällan det händer, så va en trevlig tillställning.

åkte till jacob, som numer bor ensam, o än så länge väldigt fräscht o fint! keep it up. =)
jag va dock extremt oladdad, o väldigt otrevlig, ber om ursäkt för detta, jag gav upp o åkte till åsa istället.
käkade pizza, tusan så himla gott, käkade godis (ajaj) o kollade på en film.
mk mer i stil me min sinnestämning.

åkte hem i lagom tid o vaknade fräsch idag på morgonen. wiie.
så en lång dag innan kvällen kommer.
sandra kommer hem snart, så blir promenad, o sen säkert en till med mej själv, för o få tiden att gå.
kl fem ev lite b-lagsmatch tittande. o kl sex mixjympa.
sen så.
haha. blir det sävsjö igen.
faktiskt helt galet.

återstår väl då att säga grattis till joar o emil som nu är med i 22-årsligan. härlig ålder.
congrats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0