mer rik än jag tror.

jaa.
inte mkt lön.
men ändå mer än jag trodde.
så jäkla skönt.
det löser sej nog.

igår missade jag avfarten till vrigstad.
neeej. inte idag! tänkte jag.
har kört rätt alla andra dagar. men icke. satt o letade efter en skiva. inte att rekommendera.
så fick en fin sightseeing längs me e4an. fantastiskt fint.


är nog även dags att jag sätter mej in i prison break o heroes lite.
dags att bli en tv-nörd!
allt känns fantastiskt bra iaf.
tillslut. haha.

ikväll ska jag till jkpg. som sagt.
får se hur det slutar.
åker ganska förutsättningslöst.

det är väldigt annorlunda att gå ut me folk man verkligen inte känner.
ingen aning om vad man har o vänta.
hur kvällen kommer bli.
inte laddad på samma sätt som annars.
när man vet att det alltid blir kul.
men det är lite mer... spännande me kanske.

franskan va kul igå. lite på bättre humör än sist. kände mej trevlig o då blir allt roligare.
som sagt. franskan är kul.
men littveten. nja.
får se imon.

på tal om det ,måste jag läsa lite camus nu. har knappt läst nåt.
orka!

glad iaf. o nu har det största pengabesväret lagt sej också. lugn o fin hannah.
nästa helg blir det sthlm.
om bara robban kunde ringa. hm.

bonne journée!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0