midnatt.

ja, hemma igen efter liten utflykt.
töntigt att det känns som jag inte varit hemma på flera dagar.
jag åkte lixom igår.

hm.
har nu iaf premiärsovit i min säng, o premiärförfestat lägenheten.
vi ska nog komma överens.
jag o charlotte också.
ute igår. på kåren.
kände inte nån, igen.
det är rätt tärande.
men som sagt. det är väl bara till o vänja sej.
va trevligt iaf.

sen skola. sen fika me ida. o sen idol hos familjen jaykar o mitt första avsnitt nånsin av heroes.
mkt premiärer nu.

o nu är jag trött.
tvivlar fortfarande lite på littveten.
ingen aning om egentligen varför jag läser det.
jäkla pucko.

o vill så sjukt mkt till sthlm nästa helg. om två helger alltså.
blev bjuden på kräftfest igår me.
tusan va grymt.
har ju aldrig varit i uppsala.

samla ihop oss.
helgen är helt tom.
innebandy på lördag.
c'est tout. au moment.

vore kul att ha en liten middagsbjudning  imon. jag gillar ju såntdär.
tål o tänkas på.

bonne nuit et au revoir.

(tusan va bra jag är på franska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0