move it move it

ja. inte skriva utan apcka ihop mina prylar istället.
inte mkt, jag vet. men ändå mer än man tror.
skivor, plattång. sånt.

flyttar idag då... mor o far kommer på söndag för ikea race.
ute i onsdas. över förväntan.
mkt trevligt.
förutom att jag är för tålig.
inte bra att dricka me massa boys jämt.
vi va bara tjejer i vår ring.
capsring.

men de va skoj.
ikväll husfest me charlottes häslovänner.
buuh. fram me sociala sidan hannah!
blir hårt, va det verkade på charlotte.

igår hjälpte jag sandra att flytta.
väldigt överdrivet för det gjorde jag inte alls.
gick mest runt o störde.'
skruvade ihop ett bord.
hämtade en plugg (plopp?) på rws, vilket va väldigt kul.
tilläggas ska att dom hade stängt för en timme sen.
men me lite söta leenden.
haha.
o hämtade sedan pizza åt arbetarna.

för att sedan åka till tim. som aldrig kom hem. herregud.
men det är väl bara att vänja sej.
klockan elva, när jag nästan somnat i soffan, då va han klar för dagen...

och. tralalaa. imon ska vi ha vår första riktiga date, nånsin.
kanske dags efter sådär fyra månaders... eh. ja. whatever. (tjat...=))
i jkpg. bio o mat.

katten!

o idag ska jag o ida på kibox. halv tre. så jag måste packa nu!

hej då föreberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0