nu är det nerförsbacke.

ja. det värsta är över.
av min baksmälla.
puh.
funderar lite på att gå ut en runda. skulle nog inte sitta fel.
packat upp mina grejer.
alltihop.
så nu är jag inflyttad. typ. ska handla lite på ikea imon. sen så.

igår va jag me ida o tränade kibox.
damn it de va roligt.
o gick way över förväntan bra dessutom.
me tanke på min extremt otränande kropp.
dödens träningsvärk idag men de e gött!
så nu ska det bli andra bullar.
friskis kort o sen kör vi! jippi!

men mitt träningspass tillintetgjordes ganska fort... några timmar efter var det som sagt dags för fest o några liter vin. det va ingen liten fest. när det strömmande in en sådär tjugo pers, av vilka jag kände nada, så tänkte jag.
herregud vad gör jag häär?
men. det gick bra. jag är stolt över mej själv  mina faktiska framsteg inom den sociala världen.
jag är ingen begåvning. men det tar sej.

jag kommer, som vanligt inte ihåg speciellt mkt av kvällen. mina minnesluckor börjar gå mej på nerverna. 
men jag vakande i en soffa me min sovsäck. så det skötte jag iaf.
vi sov alltså över i detta huset på landet ngnstans utanför jkpg.

nu sitter jag då i nya lyan o skriver på charlottes dator, inte skaffat nån egen än.
känns fint.

nähä. nu klarar nog huvud  mage av att gå upp i stadsparken en runda. kolla in lamadjuren lite.
o fundera över om tim kommer höra av sej eller.
så det blir date!

ha en trevlig o fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0