oh weekend.

så är det över.
som alltid lika snabbt. helgerna rinner iväg.
o sitter jag här o mår dåligt.
utan att komma ihåg varför.
igår va en mkt skum kväll.
o mina minnesluckor är helt sjuka.

men från början.
växjö i fredas me tina o charlotte.
hittade faktiskt en jacka, väldigt skönt att slippa frysa längre.
dessutom en som jag blev väldigt nöjd med.
plus att jag hittade värsta klänningen, till den omtalade kräftskivan igår.
allt kändes väldigt bra.

hem en stund för att sedan åka till stockaryd.
chefen evelina (hehe) bestämde sej tillslut för tapas, ordentligt uppstyrt blev det o jag va imponerad av oss.
tusan de va gott.
sangria (i ditt håår) o massa rödvin. o för min del även en hel del vatten när jag blev akut supertörstig. 
fattar ingenting.
o jag kan ärligt säga att det jag inte sa i lördas tog jag verkligen igen i fredaskväll. jävlar va många ord!
men stora problem har jag ju, så det behövs ventileras. igen. o igen. tjata!
en ostbricka o lite chokladfondue senare så somnade jag rätt gött.

vaknade kl 06.30 i panik. idag är det löördag!
snacka om o va nervös inför nåt.
jag o mamma åkte på en liten roadtrip till vrigstad-lammhult.

o vid två åkte jag till sävsjö.
höll på att falla i koma.
så himla töntig är jag, vad skulle kunna hända liksom?
o jag hade ju fantiserat ihop att vi skulle va typ trettio pers. men nä, vi va bara åtta.
o jag hade inte så mkt att va nervös för. alla va snälla, o va absolut inte fullast.
däremot va jag helt klart tystast.
men, som sagt, kompensation för i fredas...=)
gick o la mej rätt tidigt dock.
börjad äta en kräfta vid tio tror jag. sen kommer jag inte ihåg mer.
helt plötsligt va det morgon o jag vaknade.
i en bäddad säng. som vi visst hade bäddat på kvällen, sa tim.
när jag frågade när han hade bäddat den... jaha?

nä, jag fattar ingenting.

men. det va trevligt, kom hem idag vid halv två. åkte till farmor o käkade.
nu har jag o mor varit på gympa i rörvik.
de gick tungt idag kan jag lova.
väntar på att få äta igen.
mat är fint när man är bakis.

lite trött på situationen dock.
ganska påfrestande.
men. det är väl bara att ta, antar jag.

på torsdag åker mor o far iväg. ska bli gött!

maaat.




----------
förresten.
klänningen? hade jag aldrig. det blev jeans. o tack gode gud för det.
annars hade det blivit vääldigt pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0