opassande.

jaha. vad ska man hos frisören att göra.
katastrofalt. jag är blåhårig. gråhårig.
o på lördag ska jag på mkt viktitg fest.

ush. vad göra.
que faire?
växjötripp imon bestämdes precis me charlotte, så hon får avgöra om jag borde göra nån radikal förändring.
ska ju till skolan idag me, också lite jobbigt.
jaja. igen, i-landsproblem.

väldigt fint väder, borde gå ut en runda. ska nog spela lite gitarr först bara.
ja,

a plus tard!





-- senare.

väntar på att nya msn ska installeras. så jag kan diskutera morgondagen me evve o charlotte.
middag på gång, så himla trevligt.

blir bra helg.

kanske ska gå o sova nu. tidigt imon. charlotte kommer halv tio.
man blir rätt lat som sagt.
sova är heller aldrig fel.
kom förövrigt igenom kafka.
inte bara jag som skrattat upptäckte jag i skolan idag.
jag måste bli bättre på att diskutera.
jag lär väl mej.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0