so himla international, i am.

ja. tisdagar börjar utvecklas till extremt trevliga internationella dagar.
först franska (igår me ylva som bott tio år i paris o pratar helt annan franska än kerstin. vackert!! o tusen gånger roligare att lyssna på)

sen åkte ajg upp till dia o simon. hittade direkt den här gången. snälla som dorm är hade dom köpt godis, till min ära.
mästerkocken simon bjöd på mat, igen. fy tusan alltså, ibland får man till det! daal, pakora (kommer du ihåg sandra) o.... ris såklart.
matfreak som jag är så är det ett stort nöje för mej!
o fint som snus!

va inte hemma förrän ett inatt. satt o snackade länge. fantastiskt bra.

idag läser jag kafka för fulla muggar. undrar okm jag är den enda i världen som skratt lite åt honom? boken rä egentligen allt anant än rolig. men på nåt sätt, det går inte att det på allvar, känns som han på nåt sätt är ironisk, o överdriver hela tiden.
märkligt.




image103  - han ser ju inte superfestlig ut, herr kafka.

har förörvigt haft en svår dust me diskmaskien idag. ngn (antagligen mor) hade stoppat in ett alldeles för stor skärbräda i den. som satt fast. så jag drog lite, blev förbannad o drog lite för mkt.
så dom små hjulen som gör att man kan dra ställen ut o i, ramlade av. några.
mkt jobbigt.
o de va ett himla pill att få dit dom igen.
blev sådär otäckt arg.

ja, snacka i-landsproblem.

ikväll ska jag o sandra spela guitarhero.
nämnde jag att det är rätt kul after all? tar tillbaka allt negativt jag nånsin sagt.
fast till tårna, dit har jag en bit kvar.

mm. klippa mej ska jag göra om en stund. mitt stackars risiga hår som jag aldrig kammar.
så, skeppohoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0