trans.

hm. ev tar jag tillbaka allt jag sagt om giutarhero.
har gett mej lite den på att jag ska förbättra mej.
så den här veckan blir det repande.
stenhårt.
o ja... fter redan en timme å blir det lite.. som en drog.
mkt märkligt.

tog en liten matpaus nu. men är nog snart dags igen.
borde läsa också. kafka.

ser fram emot helgen som vanligt.
har helt, väldigt, otippat blivit bjuden på kräftskiva.
så det kommer jag gå o va nervös för hela veckan.
lär även orsaka det största klädproblemet på hela hösten.
va tusan!

men än så länge bara måndag. hälsa på lunkan o mixjympa lite ikväll kanske.
nähä, tillbaka till gitarren.

hej.

Kommentarer
Postat av: Ines

det var en lika stor njutning att bara se honom skutta omkrig vid avbrytarbänken.. haha nä usch jag låter ju helt desperat eller ngt :)

2007-09-10 @ 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0