inte alltid nog.

nä.
för ibland kommer mina dåliga sidor fram.
som inte ens tim kan ta bort.
ens i mössa.

o jag pratar om rastlöshet.
jag får skylle mej själv när jag inte har suttit inne alldeles för mkt.
tänkte springa en rudna igår.
blev inte av.
o idag blev jag förbannad på snön o de va kallt.
jobbat också.
det är drygt
o facebook är ett fördärv när man kan se vad roligt alla har.
jag är lyckligare än på länge men mkt vil ah mer o jag va nyss i canada o alack är ett stort svart hål i jämförelse.
o livet går sin gilla gång o jag vandrar med utan att riktigt engagera mej.

världen finns där ute o finns kvar men för hur länge?
medmera o kort o örtträdgård o hur länge är man ung?

den där känslan som jag hela tiden söker
som jag varit utan o jag återfann den i bilen till apex.
det är här jag vill va.
inte fysiskt men mentalt.
världen är vacker o alldeles för stor.
en halvmeter nysnö men det va dags att åka hem.
vem vet när det är dags nästa gång?

rockband visst.
o helgen är snart slut som man lever för men vad har jag fått ut.
ooooo.

jag är så rastlös.
"gör nåt då"
"jag vill åka nånstans"
"men du har ju just varit borta"
"ja. just därför."


till mina barn ska jag säga:
Stanna hemma för fan.

Kommentarer
Postat av: verre

på nått sätt kan jag förstå din rastlöshet, min bästa kompis också. o alla dessa frågor om framtiden..

2008-04-12 @ 18:51:48
Postat av: Anna

HAHAHA, "stanna hemma för fan" ?? Skön du äääär! Kommer bli en fin mor!

2008-04-15 @ 22:55:57
URL: http://annahaegerstam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0