sand i öjera.

oh så trött fredag eftermiddag men va gör det för en hel helg utan bolis eller nåt annat otäckt måste stundar.

alack ligger inte så varmt o hjärtat o annat jobb är o tänka på.
men det spelar ingen roll nu för det är helg o friskus som jag är ska jag imorgon 10.15 infinna mej på gymmet  i vetlanda för en timmes bodypump. åsa är en kruttjej o skam den som ger sej.
en vacker dag kanske jag blir en vältränad tjej?


nu är klockan 15.21 o det är hög tid för tim att komma hem tycker jag.
tror det är middag hos svärmor o svärfar på programmet ikväll.
syster moderedaktör är hemma o det känns ju knappast alls stressande.
jag är fortfarande en liten mes när allt kommer omkring.

solen är varm men försvinner den så kyler det snabbt.
satt ute o läste en stund så jag vet.

senare blir det en löprunda.om jag inte somnar ifrån allt.
mannen ska ju ändå på sin veckliga tennis så i might aswell do something useful.
tror annars helgen blir fantastisk plus kommande kort vecka me utflykt. mmm

 viktor o co bokar clubsemester i paris.
jag vill också boka o känna rytmer.
vilka som men svänga ska det göra.

manana manana min kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0