say of the day



"Vet du? Jag är typ den... 2300:e bäste på giutar hero. I hela världen. På medium."
"Nä Tim, det visste jag inte."

O nu är han uppe på 1200 plats. typ. vilken kille.


man kommer snabbt tillbaka till verkligheten efter att ha varit borta.  nu är det fredag o jag har haft värsts sköna dan me fyra timmars studiebesök o sovmorgon. tim kommer snart hem o han va han nu heter sjunger I'm yours på tvn.

härlig video o visst. jag trivs i sävsjö. så länge jag får åka härifrån nån gång ibland.
för o känna av lite adrenalin o va livet verkligen is about;

image150

image151


image152

image154



image156



image153


image157


lite vänner, lite party, lite sommar, lite bräda
 o lite luffetim såklart.
jäklar va skäggig han va!


har ont i kroppen efter gårdagens bodypump me åsa. jag känner mej allmänt fräsch o bara jag får äta lite ska jag nog ta mej en powerwalk.

va helgen har att ge är ännu rätt oklart. bolis imon.
hade mkt hellre gått på pump.

så är jag borta me vinden
fast det inte blåser så värst mkt.

musklerna förtvinar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0