serpent!

o jag gjorde världens fulaset hopp åt vänster.
slog nästan i knäna i hakan.
graciöst.
med ett fint
oooh jävlar va otäckt.


är det nåt som jag har ett sån där töntig fobi för, så är det ormar.
börjar frysa nu sådär som man gör när man är svettig.
tänkte kyla ner mej lite innan duschen.
jag är ju så himla röd i ansiktet.
sprungit en mil.
tralalaaa.
det värsta är at jag skulle kunna springa lite fortare.
men så fort man ökar lite från sin vanliga lunk så ä det såå mkt jobbigare.
lat hannah.
så funderar lite på o be tim följa me.
då blir jag liksom tvungen.
fast jag fasar lite.
för jag vet hur jobbigt det kommer bli... jaja.
 



image158   svett



ska nog iaf leva på sallad resten av livet.
middagen gick bra förutom att jag är inne i en känslig period o håler på o börjar lipa o känner mej som en blåval el dylikt.
har gett tim stränga order.
pust.

bara tre skoldagar kvar. såååå skönt.
fast sen måste jag ju börja jobba heltid igen. vilket suger.

men det tänker jag inte på nu:
en dag kvar att jobba sen långhelg!
o igår bokade vi rum på gothia i gbg.
vacation, baby!
lite halvårsfirande.
halvår!
känns som alltid fast inte o jag blir liksom mer kär för varje dag.
hoppas det inte blir värre för jag klarar inte mer.
det är nästan lite jobbigt.
fast på ett bra sätt.
såklart.
coolt är det iaf.

iaf. duscha o käka mina hemgjorda falafels som jag gjoprde igår (fiint) ta bussen o dra till jkpg.
köpa en bakbok på order av tim som ev kommer hem me en bakmaskin idag.
eller va de heter.

han är en överraskningarnas man. '
borde läsa lite mer om eu.
sucks.

image159


citat ida som en avslutning:

"Allting tar så lång tid nu för tiden... man måste ju hålla på o pussas jämt!"

klok flicka det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0