stanna stanna världen

om... en o en halv månad är det dags att fylla år.


rockband är kul men självklart kan jag inte låta bli att bli lite deppad över att jag inte kan spela nåt instrument på riktigt.
jag ser ändå mej själv som en mkt (kanske för?) positiv människa men kan kan bli lite lessen över de mest konstiga o egentligen inget-att-bli.lessen-för grejer.
jag är väl lite sne helt enkelt.

solig sol dag men knappt ingen utomhus. jobbat o varit på relesefest.
tillställning kanske mer passande.
lästye snabbt igenom det jag skrivit o så himla bra är det inte.

grillat pour la primere fois. hos viktor. rockband en stund sen drog jag.
säåhimla skönt o vakna utvilad imon.
ska upp till jkpg för o möta upp tim som är ute o roar sej me grabbarna, gå på ikea o köpa glödlampor.
så jag är alena nu,.

trött.
tror jag ger upp.
uppläxning om livet.
vi är ganska olika.
men katarina sa det så bra.

och.... det var det där me ord o södra spanien.
inga måsten o en utopi som inte finns.

mest idioter.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0