another rainy day

i min eftermiddagslur spelade värsta dramat upp sej i mitt huvud.
jag- den enda på alack som fortfarande var ren från påverkingar o hjärntvätt- började förstå o nysta upp en otäck hemlighet.
jag pressade maja att verklilgen tänka efter, hur många har egentligen dött på jovvet sen hon började där?
men hjärntvättat o som hon va så hade sådana minnen försvunnit, men precis innan jag vaknade sa hon... jo hannah. du har nog rätt.


o jag funderade på när jag vaknade vad jag hade sett för tv program, som skulle kunna skapa en sån dröm åt mej.
men nä- ingenting kunde jag komma på.
det är väl helt enkelt så att alack misströstandet växer sej större.
splittrade skift gör inte saken bättre.
fast o andra sidan.
vem tusan bryr sej.


målat har vi gjort iaf. nu är sovrummet vittvitt o väntar på en tapet som tims morfar ska sätta upp imon. enligt planen.
vaktmästarn är tillsagd så snart är mitt namn på dörren.
vardagsrummet kvar.
sen så.
är det mitt hem också!

helgen va härlig. va i jkpg för skjortköp i fredas eftermiddag-. träffade ida o de va nice!
o gå o lägga sej fredag kväll är  mej tusan mer värt än allt.
jag blir knäpp av dessa tidiga mornar.

bröllopet va kalas. lagom av allt. o det höll uppe under vigseln.
kärleken är evig.osv.

på fredag blir det nog ett besök på kulturhuset. o på lördag är vi bjudna på minikräftskiva hos svärmor o svärfar.
förövrigt sprang jag en l igår.
det gick galant o jag va lycklig!
en stund. sen innan jag får mat blir jag alltid lite lipig när jag sprungit långt o är trött.
det är liksom som att jag har inget känslomässigt immunförsvar kvar.
är det normalt?

förmodligen inte. men sen har jag ju inte så långt till tårarna heller. annars heller, menar jag.

fick vinterlangley katalogen o mkt riktigt va red mountain me i ski across the rockies.
jag är rätt nöjd o stolt över min privata ski across the rockies.
katten vilken resa de va.
fantastiskt.

kontentan är helt enkelt att jag tjänar alldeles för lite pengar.
så enkelt är det.

annars vet jag inte om jag har så mkt att skriva om.

"det är skillnad på dom som har accepterat sitt öde. o dom som längtar bort. "

det låter illailla.
jag har ju ändå accepterat mitt öde (sagt me glimten i ögat , då)
tror jag.
kanske ser det inte ut så.

o jag är rädd att jag blir en bitter***** sedan.
ännu värre, that is.

jaja. regeln hädanefter får bli. inget bloggande efter kl sex på kvällen.
sen blir jag liksom rörig.
o såndär ni vet.


blablabla.
jag har inte träffat viktor o co på flera flera veckor.
det är lite konstigt.

får bli på fredag.

tjarå.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kika gärna in min blogg och säg vilken av buketterna som du tycker är finast! Tack i förhand /Linda

2008-08-27 @ 21:15:34
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0