back i black

nya arbetskläderna är svarta.
så tillbaka i svart är det.

så snabbt man kommer tillbaka i det vanliga. två dagar har gått o det dör me semestern...shitpommesfrites är den slut!
liksom innan den började.
som med alting.
livet med förmodligen när man väl blir gammal.

i vilket fall va de en sjysst semester.
förutom möjligtvis första veckan då det regnade o jag inte riktigt visste vad jag skulle ta mej för.
sen blev det kreta. o de va gött. lugnt o inte mkt till äventyr men ja.... ljumma kvällar är rätt värt eller?














båt







jaja. det om det.
direkt dan efter hemkomst var det dags att åka bil igen. ändå till böda som är fanatstiskt fint men ligger långt upp på öland. dags för vuxenfest me tims vänner. i min gamla mattelärares stuga dessutom!
(viss ironi ligger i vuxenfest om detta inte gick fram.)




henke pär  o tim grillar



delar av folket



joanna o pär.
solnedgången va finemang!



o tim gillar att se sur ut på kort





ja....
dan efter hemkomst var det återigen dags för strand.
var lite rastlöst men de va mt trevligt att umgås me evve o charlotte o tina en dag.
så då kunde jag offra mej o sola lite till...












sen gick veckan o festivalen kom.
de tar vi en annan dag.
himla tim kommer aldrig hem o jag är hungrig.
jag får väl handla själv då. quorn o pilaffris. indiskt är det nya nu.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0