dagens fråga!

att de flesta chefer är killar, män, det kan vi ju va överens om.
men hur det kan komma sej är en gåta.
o inte för att dra alla över en kam. men killar är o planering organisering är lika me noll?

så. imon på svensexan som tim o alla andra sexton vetat om i... ja iaf två månader, finns fortfarande ingen chaufför.(-er)
jag åker förmodligen på att köra på kvällen.

dum som jag är.


viktor sommarjobbarn sa igår att han tyckte jag kunde bli polis.
o samuel sa, snälla vi kan l lyssna på handbollen?

sånna där små saker som för en tönt som mej betyder rätt mkt.
o jag har haft värsta veckan sen evigheter... jobbveckan har varit alldeles förträfflig.
men resten av dan.
hoppas min svacka spricker snart.
hatar att gå runt o a såhär... skör.

tränat mkt o varit duktig iaf.
semesterövervikten börjar nog ge med sej. nåt positivt.
nu är det förövrigt helg.
o vi skulle åkt till vetlanda en sväng.
vilket hade varit trevligt.
men de va visst tennis så det blev aldrig riktigt så.


livets rytm är sjömil bort.
o jag rinner så sakta med det motsatta.

hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0