et c'est toute la même

ja. o som vanligt på söndagar är jag sur som ett bi.
går fram o tjag tillbaka o slänger i dörrar.
tim märker nog inget.
jag är mest sur inuti.

föe efter att ha jobbat en vecka så är ju verkligen frågan.
kommer det funka att jobba ett år till?

svaret är såklart nej.
jag lär komma tilbaka till hur de va för nåt år sen. när jag grät påväg till jobbet.
patetiskt. o jag är gnällig som få.

o sen är jag liksom för kär i tim för göra nåt åt det.


brukar vanligtvis inte va stressad över framtiden.
oftast säger jag, vade det än handlar om, att det löser sej.
o tänker inte så mkt på det.
vilker jag kan tycka är en rätt bra egenskap.
bekymmerslös. (eh... på vis)

men det där håller nog på o ändras.
o jag är asglad att jag inte är 18 längre.
fast samtidigt.

hade jag bara haft en aning om vad mitt framtida yrke skulle kunna vara, så hade saker såklart varit så sjukt mkt lättare.



jaja. till trivialiteter.
årets sävsjöfestival gick ganska obemärkt förbi.
förfesterna va trevligast som vanligt.

tim va (i princip) nykter i fredas pga fotbollsmatch.
så vi gick hem tidigt.
toffel som jag är.
men ja.. det blir liksom inte samma sak längre.
förra årets festival va en enda stor ångest.
me hela timgrejen.
så årets va en klar förbättring.

förfest hos alderhammar på lördan.
jag tycker ju bäst om att lyssna.
det där me o prata kan ibalnd va en konst.
men det går bra ändå.
grill o sen ner på stan.

sen va den semstern slut.
o ja. man är tillbaka i verkligheten sjukt fort.

nu då?

Kommentarer
Postat av: Anna

Våra hjärnor assåå. Vad är det för fel på oss?? :) Jag har sån stress över allt som jag vill göra och jag är så stressad över vad jag ska jobba med i framtiden... känner igen mig så himla mkt i det du skriver! Egentligen är det nog absolut inget fel på oss. Vi vill bara upptäcka så mkt som möjligt och hitta något som man trivs med. Hur sunt som helst! När jag tänker efter så är jag glad att jag är lite vilsen just nu.. livet blir mer spännande då.. mer spontant =)



Ja, jag är hemma en del i sommar. Är i Uppsala nu och sticker tillbaka till Malta i början av september. Kommer nog till småland runt den 20e. Ska faktiskt bli skönt att komma hem lite :)



Blogga mera! Din blogg är kalas :)

2008-08-11 @ 17:33:35
URL: http://annahaegerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0