höst... onej.

för tusan ordet höst frå man ej ännu ta i sin mun.
bara augusti.
men...  j ni fattar.


ja blir dock inte deppad.
vädret rör mej inte som det skulle kunna.
jag är inte immun.
men.
va är det att bry sej om.
man kan bry sej om så många andra saker.
saker som man kan påverka.

så whats the use?

charlotte åker till england idag.
grrr.
emma åker snart till hawaii.
bitches.

o vart åker jag?
till vetlanda för o gå på bodypump.
vilket jag inte är ladad för utan bara nervös defter träningsuppehåll på.. ja, x antal veckor.
eller tränat har jag väl gjort.
men inte lyft nånting.
inte ens profiler.
idag får jag iaf sällskap i bilen för nämnda emma ska med.

i söndas va jag hemma i föreberg på lite kalas för far. (igen)
tim vägrade följa med. vilket jag va lite sur på.
inte mindre sur blev ag när jag kom hem o han hade varit ute o sprungit.
första gången på typ... flera månader.
17 kilometer!
bara sådär.
"jo det gick bra..."

o det är ju såklart skitbarnsligt.
 men det är inte rättvist!

jaja.
tvättar nu.
o snart ska vi åka. o få det gjort.
skönt o slippa springa idag iaf.

berättade lite om jobbet igår. som man gör sådär.
tillsut undrade tim va det är för dårhus jag är på.
ligger en del i det.
men det är skoj.
den här veckan.




emma ska me o träna.



o åsa.

hej då.

Kommentarer
Postat av: Ida

har emma ett mahoyo örhänge?..eller vad ser jag?!

2008-08-13 @ 11:23:53
Postat av: Emma

ja tänk att jag har det! tack för tipset ida!! o hannah jag tror att du kommer få en alldeles utmärkt höst!

2008-08-18 @ 13:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0