lite tuffare- lite roligare

friskis slogan, elelr hur?

det ska även bli min slogan.
jag är försnälljagärförsnäll.

o det regnar.
igår blev ingen löprunda. jag o sandra gick runt stora mejensjö istället.
men idag minsann ska det bli av.
men nu är det tio grader varmt o regn.
jag är lite tveksam.

jag har en film jag ska se.
o jag har lite myror i benen.
kan ju springa bara liten runda.
så jag får nåt redigt gjort.

blablabla.


helgerna försinner som is.
i fredas va jimmi o foppa här. de va ganskla trevligt o jag återtog platsen viod trummorna.
efter ett uppehåll på flera månander så va det riktigt skoj.

igår va jag i vetlanda en sväng på förmiddan.
sen kom sandra o vi gick promenad.
o lagade mat.
o gick till emma för avskedsfest.
jag va nykter för snäll o dum som jag är (var, haha!) körde jag tim o resten av svensexan fram o tillbaka till vetlanda.
det gick dock rätt bra att gå på fest ändå o nu hoppas jag stenhårt på kräftskiva.

o åsa satte tankar i rullning.
kanske kan min abstinens få en puff.

(ooo shit va de regnar)

jag måste införskaffa mej en jaclka som är lite vatten avvisande.
för om jag känner mitt land rätt så kommer det bli fler dagar som denna i höst.

o jag är löjligt lycklig över att bodypump kommer hållas i sävsjö i höst.
ny bil eller ej, åka bil till träning är trist!

gymnastik är världens sjukaste sport o min nya idol är emma.. va hette hon samuelsson? fäkterskan.
hon va rolig o lite stirrig o tim tyckte hon va lite som jag.

pratade en del me bror vikotr igår o de va rätt trevligt.
vi laddar nu för bröllop.

det roligaste ska bli att tim ska ha kostym. o trimma pollisarna lite!
woho.

på tal om gymnastik igen så undrar jag om det är nödvändigt att ha så exeptionellt fula kläder?
ajajaj nu ramlaade han av hästen.
trähästen.

ibland känns det som att ju mer man tittar på regnbågen ju mer ser man den. ungfär som att ju längre man kollar på himlen en stjärnklar natt ju fler stjärnor ser man.

o jag vill inte jobba heltid.
shitpommes va jag inte vill det.
eller rättare sagt. jag kan jobba heltid. men då vill jag ha ett jobb till.
nån som har ett deltidsjobb att erbjuda?
alack fem dagar i veckan suger.

o jag vill klipppa mej. nu, ögonaböj. (jag vet inte om det är ett allmänt uttryck. pappa brukar säga så o det betyder. nu, bums, pronto!)
men som vanligt ringer jag fört sent oi måste vänta.
o det är bröllop på lördag.

skaffa hund vore en idé faktiskt.
det förhöjer rolighetsfaktorn på promenader/löprundor me ungefär... hundratusen procent.

eller så kollar jag på filmen nu o hoppas på att regnet avtar så jag kan springa efter filmen. (förmodligen)
nu börjar tims fotbollsmacth.
o jag tackar stjärnirna att jag va klok nog att sluta me det eländiga spelet. bläääk.
jag är för det där me o träna när man känner för det.
alltså inte när det regnar spik o är tio (max) grader varmt.

nu blev det mkt blahablaha i samma inlägg.
nu ska vi se om försonig är så bra som jag har hört.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0