sug.

sug är negativt.
godissug.en.

jag som skryter om att jag har vant mej av.
fast jag är lite hungrig o totlat osgen på o göra nåt överhuvud taget.
tim spelar fotboll.

brukar bli sugen då.
när jag är på såntdäringa humör.

förövrigt har jag träningsvärk.
jag är svag igen.
katten va mkt man tappar på en månad! (drygt kanske..)

sen väntar jag på att åsa ska höra av sej angående promenad.
tänkte springa men .... blä... o mina ben är så stela så jag kommer nog ingenstans ändå.

men hungrig redan. inte middag förrän kanske... halv tio. jaja. lite fil kanske?

för o va cykelåkare (heter det så?) måste man nog ha en skruv lös nånstans. (dom har rätt sjyssta hjälmar dock)

veckorna går väldigt fort.
och. ida... inte en aning. kan kolla upp detta!

undrar vad flygbiljetter kostar these days?
o det där me tv.
det är ett fördärv.

längtar till coldplay i september.

nu ska vi se hur det blir me det här himla småhungriga tillståndet.
tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0