tjolahopp.

redan torsdag o hej va det går.
bröllop i helgen o tim har köpt ny kostym.
vi va på a6 i... tisdas för detta syfte.
skorta o slips skulle också inhandlas.
men tim kom på att ha inte hade så mkt penagr på sit konto.
så jag skulle betala så länge.
men när vi kommer fram till kassan upptäcker jag att mitt kort fortfarade inte är tillbakalagt i pånboken efter helgen.
jaha?
kostymen köptes.
o jag ska till jkpg imon igen för resten.
ja... det är lite specielt att handla  med dej. sa han.



o nu hoppas jag att jag är nöjd me min klänning för nu finns ingen återvändo.

förövrigt har jag satt ner foten.
nu gör vi om i lägenheten!
så ja. det ska vi minsann nu.
tusan va roligt!
att jag får bo här me sen... på riktigt.
nu känns det ju rätt mkt som att jag bor hos tim.
inte med.
igår kom hem me massa tapetkataloger o färgkartor o hej o hå.


o jag som verkligen inte är nån inredare.
hur ska detta gå.
du får bestämma så fixar jag. o skruvar.
sa tim.


jaha. ingen hjälp där...=)


tänkte bodypumpa ikväll. men åsa skulle inte gå.
o drygt att åka själv.
så tänkte ta mej i kragen o springa en runda.
inte gjort sen i söndas. ajaj.

såklart inte sugen. men sugen är inte allt här i världen.

kommer va sugen efteråt!


mm. ladda  nu då!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0