båtar

båt på tv är nog det bästa på kanal fem på länge.
snacka om o samla alla knäppisar på samma ställe.

tim jobbbar än.
bortskämd som jag blivit med att ahn kommer hem rätt normala tider så blir det lessamt när han inte gör det.
ensam hemma. va tusan gör man då?
tränat men varit hemma länge nu.
combat är tusan väldi kul!

lagat mat.
o nu ska jag nog göra lite kaffe.

får nog ta o hälsa på mina föräldrar snart.
jag saknar dom lite.

är det bara jag. men om man äter väldigt nyttig mat (som jag gjort idag) så känns det som det fattas nåt.
man  vill ha likosm.. nåt som inte är så nyttigt.
tre veckor till jul.
utan julpynt. ska nog ta o... påverka det där lite.
mannen har lite konstiga ideer ibland.

förövrigt sa fatmir nåt väldigt snällt till mej idag.

"du vet att du är en sån go tjej för att du är som du är va?"

det gjorde min dag lite.

nu kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0