neiger

sa jag att jag skulle simma o få ont i knät sist?
nähädu!
simmade en km o inte jag ont i nåt himla knä.
jag tackar knäböjen för det.


det positiva med o spinna (förutom att man kanske bränner fett. (för det är det enda. roligt är det då inte!)) är att jag blir lite (lite) sugen på o springa igen.
har ganska fett kommit ifrån det då vädret har blivit så... svenskt.
o hållt mej inomhus.
knappt en promenad har det blivit det sista.
tur att jag är ute lite på jobbet.
annars hade jag blivit helt. utan luft.


snön föll idag o verbier va i tidingen.
snart snart bär det söderut mot berg o dalar.
ol det rycker rycker o mej.


o imon äntligen bär det av till sthlm.
inte äntligen för att jag längtar så.utan mer äntligen för att det är snart klappat o klart o jag behöver inte va nervös mer.
o på onsdag har jag jullov. om en vecka.

nu ska jag hämta tvätt.
igår tänkte jag.
-jag börjar bli ganska trött på o tvätta.
o nästa tanke var.
himla pucko. du kommer få tvätta hela livet.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0