bävan....

ikväll ska jag kolla in nya mixjympaprogrammet.
det är s sent bara. o drygt att ta sej iväg på.
men tim åkte iväg för att träna fotboll, alltså är inte han hemma, alltså är det mkt lätare att ta sej iväg.
plus att han får laga maten då.
fast jag får ändå skala potatis.
ikväll blir de torsk!

helgen blev... som vanligt. helt ok iaf. gillar inte att jobba lördagar dock. o jag fattade nog fel när jag fattade det som att jag kommer nog slippa framöver.
ledig nästa lördag. men de spelar ju ingen roll.
FÖR DÅ ÄR  TIM I FRANkRIKe!

buhu. o jag bävar. töntigt. men man vänjer sej visst vi folk.
o nio dagar. en eeevighet!


siter nu o äter nybakad fralla som tim fick me sej från sin mormor. alldelels varma. mmm.
i går fick vi kanelbullar. (förövrigt dom godaste jag nånsin ätit. urskta mor, men de där me saftiga goda bular har väl aldrig varit din grej. tur att du har så många andra kvaliteter...=)) 


nähä. ska nu meddela tye om ungefärlig ankomst samt boka en qots till emma, som är utomalnds o inte kunde boka en egen. så hon inte blir utan.

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0