because there are no other

mmm.
rage till hultsfred. inte varit jättefan innan. men kan lätt bli. så de kommer bli grymt.

lyckades tillslut koppla in högtalarna till datorn.  eller datorn till högtalarna?
så lyssnar på radiohead i riktigt ljud. skönt. byter nog snart. musik.
men bra att jag lyckades. eftersom det imon kommer folk hit.
så då är det bäst att kunna spela musik,
blir nog himla trevligt.
fasst ingen skjuss. bröderna slingrade sej fint.

har idag haft ett sånt där skönt trettontimmars pass.
ögonen går i kors.
känns som klockan är två på natten.
det är ett fördärv att gå upp så tidigt!

känslosam efter några öl dessutom.
gick upp till jacob en stund.
träffade jacob o jacob o davoi o tom innan på bolis.
kände först för helt ensam kväll me tvn. men, lite sällskap är jiu inte fel ändå.
så några öl o tim ringde.
off pist typ hela dan. inte ett moln.
o jag blir nästan förbannad.
så jobbigt är det.
nu har jag ju ingen anledning att bli det. eftersom jag kommer få min del av kakan jag också.
annars hade lagt på.

som sagt.
ibland önskar jag att jag aldrig åkte.

men i verkligeheten så.
är de jobb imon igen. sen städa o fixa sen är de dags. ja, det ska bli trevligt.

lyssnar  nu på kent.  nya skivan som jag knappt hört.
men dom har nåt. nåt har dom.

caroline kanske är sugen.
delad glädje... trippel måste va even better.

vi får se.
nu sova.
gu va trött jag är.
sooov morgon.nog de värdaste av allt.

tchao. (cp stavning jag vet. men tydligen stavar portugisiskan så)
ciao. att föredra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0