chéres.

chéres. ja kära rimmar på kär.
o jag har genomlevt töntigaste helgen på länge.

när jag kom till bolis i fredas eftermiddag o alla blev väldigt förvånade förstod jag att jag inte alls skulle jobba.
så jag köpte en flaska vin o åkte hem. hem hem. till föreberg.
tog med mej dixi o gick min gamla runda. de va längsen.
det här me o gå känns genast mer meningsfullt när mna har en hund med sej.

sen blev det älgfile. vilket jag fick senast jag va hemma också. pappa lite insnöad på detta månne?
o inbakad västerbottenost till på spåret sen somnade jag rätt gott.

lördag upp klockan åtta för att åka till korsberga med mor o far boll o lena.
kräftfisket i lindö måste ha en ordentlig båt, o en båt blev det.
fin vit 4 30 m lång roddbåt.
in till vetldan o cecil för o fika.
runt o kika lite på hus o dylikt vilket man sällan undkommer när pappa är med.

sen hem o ett försök som sagt att boka vår resa. idag ska det dock ske. äntligen.
lördas kväll va jag hemma hos sandra (som back in the days).
tanken va bastu o mat. men maten kom först o sen orkade vi inte.
världelös melodifestival, lite titanic sen gonatt.

upp o hoppa söndag morgon också för liten vandringstur vid rusken o korvgrillning me mor o far o peter o helena.
ja, herregud.
vilken hälsohelg.
men faktiskt väldigt trevlig.


image134

såhär hurtig helg. ja, ursäkta gylfen. byxerna är lite fucked upp.




mamma: Hannah, du verkar ju så lugn o harmonsik. Vi har ju inte bråkat en gång.
pappa: Men, det är ju för att tim är såå bra...!

ja, så känns de faktiskt.

mixjympa i rörvik fick avsluta helgen.
måndag morgon aldrig helt hundra men en väldigt bra dag som gick fort o lätt.
 idag ledig o fått franskan på rätt köl o snart lång promenad, ikväll step up, sedan till sävsjö. (nu får de faktiskt räcka).
Imonkväll tacos me lunkan o charlotte.... sen. är det näästan helg. o nääästan söndag.
o vad helgen har att erbjuda vet jag inte säkert.
fredag eftermiddag är det jobb på bolis. tog fel på en vecka.
samt lördag så jag har att göra.
vinkväll/utgång?
men inga pengar o me tanke på sthlms resa nästa helg så borde jag spara lite.
den 25:e ligger så hiskligt dumt.



o henrik hatar den.
såklart.
men snö är vackrast på länge.
ännu mer me passande titel.
allt.
o all we need is love...

Då vet du att jag finns, att jag finns kvar hos dig,
trots att vi alltid springer är jag där du vill ha mig

om du inte hör mig,
om du inte gör så ska jag sjunga för dig så högt så du hör

Jag älskar dig, så högt som jag når


o jag är ju ganska lång.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hannah, du är verkligen sådär töntigt kär :) skönt att läsa!

2008-02-12 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0