fett.

dear diary.
hungrig efter löprunda som gick överförväntan bra, me tanke på helgen som innehöll till nästsn hundra procent enbart öl, sprit, pizza o hamburgare.
ingen vidare uppladning för motion, som ni säkert alla vet.
 o tim, som äter lunch mkt senare är jag, är inte hungrig än.
som tur var har vi idga fått finska piroger av tims mormor. så jag atr en sån som mellanmål.
för er som inte vet; finska piroger är det konstigaste i hela världen.
hittils.
pirog deg, me risgrynsgröt i, som äts varma me smör blandat me kokt ägg.
???

o de lustigaste är att dom är sjukt goda.
ännu lustigare är att jag igår sa; får vi inga sånnadär piroger snart?
- det är bara till jul, sa tim.
så hon är väl helt enkelt synsk.

iaf. igår hemkomna efter mkt nice helg i estocolmo.
långhelg, så gå hem från jobbet i fredas va fett fett fett.

i fredas gjorde vi sjukt god ma to kollade på spåret som va väldoigt svårt.
tyckte iaf vi som inte kunde en enda fråga. typ.

lördag.... ute o gick en sväng me lunkan. sen til viktor för några öl på kvällen. men rätt lugnt.
söndag kl halv ett bar det då av:

 Viktor,

image138



Toffe
image139


Tim
image140  Ändra textredigerare


Jag o Dave
image141

o jacob som spelade innebandy o anslöt senare. på topp som vanligt. =)

image137



bilresan gick fint o  vi kom fram till emelie o fint skick..
jag skulle eg ha sovit hos emma, men kände att de mest blev jobbigt.
så emma kom o drack öl me oss, vi gick ut o käkade o drack fler öl o gick sen hem.
söndan. spenderade några timar på stan (solen sken men de va tjyven inte varmt! blåst!).
men framåt två började de rycka i öltarmen. som man säger.
så vi gick hem o drack öl.



image142


image143

image144
  

fram till typ sju då vi drog mot globen o annexet.
för konsert.
queens of the stoneage som jag egentligen inte lyssnat spec mkt på innan, men konserten va jäkligt bra o jag är sjukt nöjd!

image148

rock & roll


image149


hm... ja skitbild men där är dom iaf.


sen va de slut! de går som bekant fort när man har roligt.

hemåt igår på förmidagen, jag körde o efter lite rundkörning inne i sthlm hittade vi tillslut E4:an.
o kom hem hela!


o  nu är jag iaf hungrig!

Kommentarer
Postat av: verre

hannah.. visst är finska peroger goda. om man har äggsmör på dom blir dom extra tasty :) fråga viktor. hoppas du får en rolig resa. kram kram

2008-02-29 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0