kaboom

kom hem nu då.
inget att göra.

färgade håret för att få bort utväxten. gick inte så bra.
nu får de nog va tills det är dags att bli blond igen. (=sommar)

ikväll blir de pasta. färsk pasta. funderades på falafel, nånting jag aldrig gjort, mne jag är en sucker för pasta så jag bestämde det.
förövrigt har jag gjort en hel del som jag inte gjort tidigare sen jag flyttade hit.
i matlaging alltså.
tex käkade vi sparrissoppa i söndas.
mkt mkt gott.
me vitlöks o parmesan varma mackor. fint.

igår va jag på mixjympa.
de va lite lamt. jag tror inte att jag återvänder.
va ute o sprang idag. de va annat.

förövrigt är det väl semledagenidag. fettisdagen. mardigras. infaller den alltid på en tisdag då alltså?
mardi gras?
ja idiot. förmodligen. fet-tisdagen.
mardi gras.
direkt översatt.

men det lär inte bli några semlor i den här lägenheten.
har iofs inte frågat men sannolikheten att tim gillar semlor är inte så stor.
o äta själv är ju inte så kul.

drömde o pratade massa inatt. "hejdå".
o skrattade.
när man inte ska upp vid fem så sover man tusan så mkt bättre.
va i canada. o hela gänget va där.
märkligt va hjärnan kommer ihåg.
emma kommer hem på fredag. finally.
hela tiden rädd att de ska rinna ut i sanden.
eller mer passande. snön.

redan börjar jag längta efter sommaren o hultsfred.
men den här våren kommer bli kort.
ojoj. hela mars går bort. sen är de vår på riktigt o man har liksom inte så mkt att lipa över.
sen smäller det o sommaren rivstartas me fyra dagars fylla.
de e grejer.

ohc. tadada. för första gången ska jag inte sommarjobba.
utan få tre veckors ledighet.
det här me industri är inte so bad after all.
iaf. det blir galet skönt!



image133

o på torsdag ryker skägget. det blir konsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0