resfeber?

ooh. tim packar o visst är det en speciell känsla?
den bästa.

imonkväll kommer emma hem.
o imonvkäll åker tim.

på fredag sk ajag jobba eftermiddan på bolis. bläää.
sen hem till föreberg. pappa sa att vi ska fira då.
de låter bra.
ska gå mkt promenader me dixie.
det är inte ika kul att gå/springa utan hund, när man har gjort det hela livet.

packa pappas kappsäck.
packa min kappsäck.
min ryggsäck.

fick ett ensekundslow igår.
and it goes on and on.
kände jag.
men det är väl så livet är?
it goes on and on.
frågan är väl varför?

men jag rtor nog inte meningen är att man från måndag morgon till fredag eftermiddag ska gnälla o vantrivas på sitt jobb o hela tiden längta efter helgen.
ja, jag är livrädd för att hamna i det.
är det så fel?
jag vantrivs inte men visst räknar man timmarna tills helgen kommer.
inget carpe diem precis.

men..... han lyfter allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0