sprängaren.

ja.

jag är så himla larvig.
jag är så himla känslosam.
upp ner o svart o vitt hit o dit ljus o mörker.

fast nu är det bara upp, hit o ljus.
tom på jobbet. iaf efter frukost.
fasen jag är så jäkla lycklig.
jag nästan skäms.
eller får dåligt samvete.
för jag har ju det lite bättre än jag eg förtjänar.

va hos ida igår innan tims buss behagade komma.
fick paj o fika o kaffe.
sen till intersport för o köpa snowoardpants!
(mor. dom va vääldigt billiga)

sen kom bussen! o dom såg slitna ut. det va dom nog me.
inte i själen men i muskler o lever.
nära döden upplevelser o adrenalin.
oui, merci!

jobbet ringde så klart. nåt strul.
"men jag behöver inte åka ikväll"
nä, tack. uppskattas.

o fint väder o jag tvättar. sen borde jag ut o löpa.
verkligen. segt men när man väl osv...

och. ett litet ord på vägen:

image135




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0