stormtid.

maja va tvunegn att gå lite tidigare.
 jobbar man i par så gör man.
hade väl fått stanna. men ja...
hade säkert fått stå me nåt pissigt.
så hemma redan halv två fedag eftermiddag.
fint.
Men!
ingen man.

o som vanligt har jag ingen aning om när han behagar komma hem.
brukar visserligen komma rätt tidigt på fredagar.
typ som jag.
o eftersom han inte kom hem förrän ett inatt så borde han kunna få åka hem snart...

fick för mej att de va en tjuv, o inte tim som kom hem inatt.
så jag gick upp o kollade.
jaha... o va hade du gjort då?
undrade han.
som tur va så va de ingen tjuv.
helt rätt. va hade jag gjort då?


är ju rätt bra på o boxas visserligen.
slogs mot åsa igår. mkt skoj. jäkligt gött me boxercise.
va ute o springa är ju inte superupphetsande. egentligen.
men ger mkt mer. tyvärr.

spinning idag.
"rock spinning"
o jag som varje gång jag går på det lovar mej själv att aldrig göra om det.
men jag gör det inte så ofta. så jag hinner glömma.
o jag ha inget bättre för mej, plus att fredasmiddan smakar mkt bättre sen.

nähä. några news på facebook om det bästa i sikte just nu tros?

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0