blåkläder. lite rött. o man vinner inte i skitgubbe

idag ska jag försöka lova ngt. efter lite konstruktiv kritik från kära mor ("av hänsyn till läsarna").
alltså: inga stavfel pga slarv. jag kan stava men har, som alltid lite för bråttom. bara att inse;
jag kan ej skriva så fort som jag pratar.
eller helt korrekt;
jag kan inte prata så fort som jag vill prata.

i vilket fal så gillar jag hemskt mkt att skriva.
kanske inte har märkts så mkt det senase då mitt bloggande legat i botten.
men ändring ska göras. (nu har jag ju så hiimla mkt intressant att skriva. not! since i became tönt.)

iaf.

en vecka har väl gått. sen Den Stora Uppsägningen.
och jag mår som en blomma!
shoppade lite i torsdas.
förmodligen mer än jag har råd med. men eftersom jag inte shoppat på så länge så kan jag väl unna mej!
det är väl fint.

hast packa det som fick plats. till bussen o hemåt sävsjö.
kallt o snöstorm o va mysigt o komma in i en varm lägenhet.
tänkte jag.
nu ska vi ut o springa.
o har man råkat lova saker så har man.
ut blev de, men ingen himla timme men ändock en halvtimme o även om jag kände mej helt världelös så så här i efterhand va de okej.
även om tim förmodligen mer höll me de första.
o springa är gött. på ett helt annat sätt än friskisträning.
ut igen på fredan. tung som bly o de gick inge vidare. men ändå.

sen kom charlotte. vi drack kaffe o åt tims mormors bullar.
åkte o handlade. samma mat som jag gjort tre gånger tidigare.
sinnesförvirrad som jag är så kommer jag inte alltid ihåg saker o ting.
charlotte åkte o fredastennisspelaren kom hem.

helg. fredag. ja inget.
lördag. tioll sandra för lite tjejer o vin. o alias. passar mitt turbotal. men vi förlorade. damn it!
nypanm va kvällens vän o körde till vetlanda. som visserligen sög men som man säger så.
ja vad är det egentligen man säger?  jaja. kebabtallriken gjorde det hela nästan värt det.

söndag skulle varit introduceringsdag i föreberg. men mor va sjuk så lunchen blev inställd.
istället blev den som alla andra söndagar. slö o tv. men pizzan va denna gången hemmagjord.

funderade hela kvällen på om jag hade ångest inför alack.
men nä. jämförelse me kallt tåg o söta tomaten, så va de ingenting!
om de finaste av allt.
Ständig Förmiddag.
Det är lite bra för att va sant.
plus att tisdagar blir lediga pga franskakurs. så jäkla gött!

men nu ska jag hämta en tvätt. sen ska jag till lunkan.
återkommer snabbare. snart me bilder me. ska bara komma ihåg be mor ta me kabeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0