en oerhört historisk söndag

me mannen ur huset blir de nyktert. eller?

denna helgen är vit. förutom i fredas då när vi drack vår veckliga rödvinsdos. som knappt gills...
men igår -  lördag. inte en droppe.
tim åkte til jkpg för o fira pär, jag åkte hem i käkade älgfile i föreberg. de va gött. o jag fick stora äran att öppna anton berg kartongen. också mkt gott.
avlägsnade mej när henrik o viktor drog sej tillbaka till deras älskade tv spel.
drog till jacob en runda. en väldigt liten runda. sen hem o sv. redan halv elva. vaknade väldigt utvilad o pigg idag.
har nu diskat o käkat frulle.
snart blir de långpromenad. eller löprunda. men är nog mer sugen på riktigt lång promenad... frisk luft!


så ja. den här helgen har inte varit så spännande.

skrev lite panik sms till emma. o danne får väl sparka mej. men det hade varit värt.
om det går i hamn så får jag ändå en sjukt fin vår.
alldeels för längesen jag va utanför sveriges gränser nu.
fasar för v 7 då tim åker till tignes.
lite känsligt ämne det där.


annars är galor rätt roligt. o jag är ingen kvällsmänniska men väldigt morognpigg. visst, det är inte roligt att gå upp kl fem. men det är helt klart överkomligt. sen att jag kan sova två timmar på eftermiddagen. det är ju en annan sak.

ush nä. jag har inget roligt att skriva. ta tag i promenaden nu hannah!
o vänta på att tim ska komma hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0