högkonjuktur

hos mej.

yes box alldeles fantastiskt. om, som sagt, allt inte går åt skogen. me huvvudet före.

men, rligt talat, det borde det inte göra. bättre deal kan an inte få.
itäs all about contacts.
som har lite contacts o är involverade.
o har grymma liv.

alack kan suga.
men det är tack vare alack om jag har sett en del det senaste året.
o tack vare dom som jag överlevt. mer eller mindre.

o denna gång blir isf inget undantag.
"va e de du vill?"
"ja det är väl klart du ska göra det."


enkelt.

nog om det.

eller. annars har jag inte så mkt att skriva om.
idag gjoprde jag stuvad potatis o isterband. de va jädrans fint.
o nu är det två dar kvar att jobba. eller tre.

fast. nästa helg åker tim till tignes.
vilket suger.

nähä. nästan sovdags. de sliter att jobba.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0