jag blev en tönt.

inse fakta.
jag blev en sån jag aldrig skulle bli.
för kär i nån o fastna i sävsjö.
jag är fast i sävsjö.

fast me tim.
va gråtfärdig igår o hade hjärtklappning över att åka hit o jobba idag.
kunde inte sova på hela natten (som vanligt dagen innan) vred o kollade på klockan ideligen. en timme en timme närme... tills de oundvikliga kom.
o man kanske kan tycka att jag överdriver lite.
men så är icke fallet.
precis så hemskt är det.
o vi började kl nio idag dessutom.
ombyggt o lite att greja med.
skönt att rebecca va tilbaka iaf.
hemgång närmade sej.
o jag stålsatte mej.
"ehh... jag vill säga upp mej"
o väntade mej nåt jobbigt.
men han sa jaha.
"jaha..." sa jag också. lite ställd.
"ja, du får sluta när du vill"
"jag kan sluta nu"
"ja det går bra."

hej då. o ut gick jag me lyckliga sjukt lättade steg.
åååhhh så hiimla skönt!
helt galet. så nu rä jag ledig torsdag fredag.
börjar jobba på måndag. men vill knappt säga vart.... jaja. nångång kanske jag inser vad jag ska bli när jag blir stor.
just nu är jag iaf sjukt lättad över att slippa tomaten, slippa åka hit, slippa åka ifrån tim.
o ha ett liv. underbart! även om det är långt ifrån de livet jag tänkt mej. så är det perfekt just nu.

anyways. jul o nyår har varit fantastiskt bra.
tims vänner kom hit, så jag fick va med.
jobbade lördan. (fortfarande lite chockad över hur mkt som köps). va hos sandra en stund på kvällen, tömde en flaska vin, lika bra o fortsätta jag hade hunnit me två öl redan. kl fem. dåligt inflytande från nåt håll? 
o drack några cider. himlans trevligt o vi ses för sällan these days. sen skulle hon o manne hem till rörvik för mat så jag gick hem... hem o hem? ja hem igen.
grabbar o  bira som vanligt o nu kan jag i ärlighetens namn erkänna. börjar bli liiite trött på giutarhero!
tim har trevliga kompisar iaf, himla tur det!

hände nog inte så mkt mer än så.
söndag... jag vet inte. jo. fika hos ida. mkt nytt folk blir det. man vänjer sej visst.
först städade vi! förmodligen första gången i mitt liv jag städar så där ordentligt ihop me nån. kille. gu va roligt.....
ja. sen fika. sen konsu o ja, de va min tur att laga mat. värsta goda nudlarna me kyckling.
pär joanna o peter kom. igen.
jag gick till viktor för jag saknade dom lite o behövde en paus från gh. o tur som jag hade spelade dom inte!
utan kollade en queens of the stoneage dvd. o ja.. dom är himlans bra! spelas just nu.
hem igen. viktor o nypan hängde med.

inte så sen kväll. för oss iaf. alkis viktor ringde kl två.

söndag. NYÅR!
jobba. först. bolis är tjyven gött alltså. trevligt o ... mysigt liksom.
snabba timmar, faktikst, till tre då vi korkade upp en liten champagneflaska o skålade.
gick hemåt för o börja kalasa.
duscha o på me horklänningen. jag måste verkligen verkligen klippa mej. mitt hår är lika risigt som tims nu.
nästan. bara att han inte försöker dölja det.
jaja. joanna o lisa kom.
o det blev en himla trevligt kväll.
god mat. soppan va bäst. lamm o limetarte.
tolvslag o sen gick det visserligen neråt.
för mkt gt. o jag hade druckit en vinfaska innan vi ens börjat äta.
katastrof.
märkligt att de är bara me hans vänner jag somnar o mår dåligt.
somnade vid ett kanske.
o de va nog de kortaste nyår jag varit med om.
tänkte på meribel när vi kom hem kl nio.
puh!

nyårsdagen. vaknade pigg o man blir lurad varje gång o tänker, jag mår ju fint!
sen går timmarna o man blir sämre för varje timme... bläää. inte ens pizzan hjälpte.
tre filmer sen läggdags.
ångestläggdags.

men. aldrig mer nu!
eftersom jag har blivit en tönt! =)
o jag ska på konsert. de va fasen inte igår!

har bilder. men inte här. de kommer!
o jag är ledig igen. så himla gött!
shoppa lite imon innan hemfärd kanske....
samt hitta en frisör som har tid med mej.
samt gå till guldsmeden o fixa halsbandet som jag på nåt sätt lyckades ha sönder.
illa!

nähä.

utförligt va?

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt mycket utförligt ^^

2008-01-07 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0