som jag är.

omväxlande, rastlös, stirrig förvirrad o sjukt otålig.
omogen o bortskämd.

härliga ord.

vilken toppentjej.
nu kommer mörkret o panik över att inte få åka snowboard detta året heller börjar komma krypande.
det är så jäkla pinsamt att det jag förmodligen tycker bäst om i hela världen, ägnar jag ingen som helst tid åt.
visst, mina förutsättningar är ju rätt kassa.
inga vänner som åker.
hur ska det då gå till?
plus att det är dyrt.

o jag hade chansen. men bröderna satte stopp för det.
rom ska bli trevligt o bra o
men va katten är det o jämföra liksom?

samtidigt som skidresa me familjen lika gärna hade kunnat göra mej.... deppad. eftersom jag då skulle va en familjeresatönt som jag skrattade åt en gång i tiden.

o jag vill inte bli skrattad åt.

o mor o tim säger att man inte kan åka från jobb hur som helst. o de fattar ju jag med.
bara det att jag inte riktigt vill växa upp.
nånsin eventuellt.

emma o jag planerar iaf. det skulle kunan va möjligt.
allt hänger på alack. egentligen.
det skulle rädda min vår.

sjukt mkt.

sluta nu.

iaf. skön helg utan jobb. eftermiddan på bolis i fredas va tröttsam. helt i mina egna tankar men kassan stämde så jag går på rutin.

dj house igår. (= dj emil o joar) de va trevligt o de blev inte sent. vakande tidigt idag o solen sken.
jag va ute o gick.
o de va snö o solen sken.

o solen sken.
o det gör inte saken bättre.

jag trivs bättre än på länge.
men ännu bättre me nåt i sikte.

o imon är det måndag.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0