speaking about.

det här me choklad.
har jag, fram tills för någon dag sen, sett som nåt fantastiskt gott men såklart onyttigt som man blir lite tjock av. vid överkonsumtion.

nu för tiden ser jag det mer som en drog.
givetvis en fantastiskt god o härlig drog som man blir lite tjock, o inte blek o utmärglad av, som mer tunga droger. typ kokain. vid överkonsumtion.

men ändock en drog.
detta slog mej vid en av många chokladdiskussioner me tim, när han,som inte alls har samma, eller alls behov som jag anklagade mej för att vara beroende. varvid jag tar illa vid mej o fräser. (sur eftersom jag inte fått äta nåt)
- JAG ÄR INTE BERONDE!

o i samma sekund insåg jag att jo. kanske tusan har han rätt. damn it.

men får jag inga större drogprobelm än så, så kan jag nog leva med det.

nu ska jag läsa lite bok. l'amant, o jag kommer garanterat somna.
sen blir det väl löptur. me "fartlekar". oh jag kan knappt bärga mej.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0