världens värdaste dag.

ja. tisdagar kommer den här våren förmdoligen rädda mitt liv.
tack vare franskan är jag ledig från alack.
o även om jag förmodligen är den som är misnt less av alla (ev av den uppenbara aneldingen att jag äör inne på andra veckan) så finns det ju jobb som ger mer... glädje kanskje.
för stämningen där nu är i botten.
inte som förr när vi mest dansade

jaja. så laddar upp lite bilder. lyssnar på pearl jam. bloggar lite.  tänkte dra till gymmet en runda. o sen till jkpg o hämta hem resten av grejerna från von platensgatan.

helegn va rätt lug. relativt. maten i fredas tog en stund men de va värt att väntas på. oxfile o potatisgratäng. jag är inte så himla mkt för kött annars. men jäklar va gott de va! mört som smör.
o rödvin.
o på spåret. vi fick 15 poäng. me vår räkning.

på lördagen riungde tims klocka kl 07.30. jag trodde han drev när han på fredagkvällen sa att han skulle upp o spela poker. men det gjorde han inte. drev alltså. vilket är bland det knäppaste på länge.
tycker då jag som är abslout ointresserad.

iaf. jag gick o jobbade lite. på bolis som va lugnt o skönt efter stormen.
sen gjorde vi typ inget. dfrack lite öl. gick till kalle en runda. gick hem rätt tidigt.
för o ladda inför söndagen... hehe.

middag i föreberg. vilken gick fint. efter lite krångel me bilen.
inte varit hemma sen jul så de va väl dags.
beowulf på kvällen. ( de va inte mitt beslut).
inte den bästa jag sett direkt.

varma mackor o sen va söndan slut. o måndan kom. men dagarna går fort. o tack gud att jag slipper kvällarna.
o att jag är ledig tisdagarna. som sagt. sjukt värt.

igår va jag ute o sprang. o tim gjorde köttbullar. de du, mor!
annars så. är allt bra bra.

nu ska jag diska lite. o försöka pallra mej till gymmet. de va galet längesen.

lägger upp lite bilder såhär i efterhand. från den stora nyårsfesten....:

image126

o julafton. jag fick stora äran att va tomte.

image127

tim. me min största konkurrent. gitarren!

image128


som sagt. gitarren. även på nyår. tim o pär.



image129

duktiga grabbar.


image130

cheers!

de va de. nu ska jag väl göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0