även mitt humör kan färgas svart

skillnad mot förra sommaren.
det här me solen.
eller det här med inte solen.
då hade jag vrit brasilien o svettats i två månader så det var ine hela världen att det regnade.
(plus att jag hade viktigare saker att fundera över ä huruvida solen sken eller inte)

medans den här våren har jag vandrat runt på ett betonggolv största delen av tiden. utan sol.
(o ändå mått mkt mkt bättre. hur liksom logiskt är det där me kärlek egentligen)
det jag ville komma till är det som är på allas läppar.
vi bor i fel del av världen.
fast inte o jag vet att sverige är ett sjukt bra land rent... scoalt blablabla.
men det kan lätt glömmas bort när det enda folk pratar om är regnet o inget blir på något sätt lika härligt när man fryser o det regnar.

strunt i det för är det nåt samtalsämne jag ogillar (förutom..."ja tatueringar kan va fint. men inte för mkt." åhhh kom på nåt nytt. ) så är det just vädret.
ville bara lägga in ett inlägg i debatten


annars är det ljust just nu för imorgon går flyget till kreta.
looovevacation.
o jag va påväg till konsum (igen) för o handla lite mat inför kvällen.
tim får semester o det ska firas me tandoorikycklibng som jag ska marinera. men såklart regnar det så jag väntar en stund.

sedan tänkte jag ut o löpa en sväng.... igår gick de bra o jag tror jag är påväg tillbaka efter min svacka för några veckor sedan.

diskuterat min höst.
inget jubel precis.
fan vet vad som egentligen är meningen.



- this is.

mustaschen är även numer ett minne blott.
tjohoo.

nu har regnet tagit paus. bäst o pinna!
hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0