it might.

vaknar o kollar på telefonen.

a true romance when you dance!


morgonstund o oj vad jag hade velat vara i stockholm igårkväll.
catpower o inte för att
utan bara för känslans skull.

kommer även till malmö.
undrar om?

förövrigvt har jag komit till insikt om vissa saker.
sen om jag kommer palla. det är en annan femma.

påtal om o palla.
idag är det verkligen dags för en löprunda för fröken panman.
smälter frukosten sen tusan!
o kanske kanske blir de sol idag så vi kan sola lite blomman o jag.

hård men trevlig dag i jkpg igår.
bröllopskläder biff.
o jag är nööjd!
däremot ångrar jag lite att jag inte köpte dom där himla byxorna.
men dom finns väl kvar.

så.... let the sun shine in. i både kropp o själ.
vi är alla olika o ibland gör man rätt ibland gör man fel.
lev med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0