livet kan lite ta sej där bak

va hela kvällen igår påväg till gunnar/sombrero.
kom liksom aldrig riktigt till skott.
åt som vanligt värlndes godaste mat.
me massa rester som ska ätas upp bara tim kan mecka klart nångång.

så vi blev sittande på balkongen.
myggen bet men jag sprayade på mej gift så inte så farligt.
livet i allmänhet.
 o vi är så himla olika.
men... o mina planer.
jag vet inte.
palla palla inte. det är mkt som ska pallas.
jag är ingen gnäklig tjej.
men när det komer till livet så.... vill jag väl alltid ha de gröna gräset.

mitt solsystem darling.
men... njut av dagen.
o jag vill ha mina byxor!
som är i föreberg.

hungrar ihjäl.'
kom hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0